Sadece anne sutu ile besleniyoruz. D vitamin kullanıyoruz ağzını bisey yermiş gibi açıp kapatıyor diye annem susuyor iki çay kaşığı su ver dedi ınternette diyor ki bebek sütü az alir soyle boyle olur gelişim geriligine neden olur. Sizce vermeli miyim banada sanki susamış gibi geliyor verince içiyor kuzum kıyamıyorum