ikizlerinannesi2985 Busra9290 yarım saat. Mamaların üzerinde de yazıyor zaten. Yarım saatten sonra bakteri üretmeye başlıyor
Lalem0 Ben kalan mamayı vermiyorum tekrar kaldıysa döküyorum ama bildiğim kadarıyla en geç 2 saat diyorlar 🤷🏼♀️