Myslkya-16 bebeklerin refleksleri o sekilde henüz doyma hormonları tam anlamıyla çalısmıyor. Kilo alımı yerindeyse sıkıntı etmeyin. Süt sandıgınız gibi azalmaz, memede birikmez depolanmaz. Süt beynimizde yer alan hipofiz bezinde prolaktin hormonu sayesinde kanımızdan üretilir, ilk aylar arz talebi beyin belirler ilk basta orantısız gelen süt bebegin ritmini ögrendikçe arz talep dengesini kurar ve ona göre salınım yapar. Bebek agzını degdirdiği anda hormon üretilir ve gelir anne sütü. Yanlıs bilgilerle kendinizi demoralize etmeyin. Bebeğiniz iki memeyi emzirdiğinizde hala aranıyorsa önce hafif hafif gaz cıkartmalısınız ve süre sonunda hala aranıyorsa tekrar ilk emilen memeyi emzirmelisiniz , zincirleme emzirme dediğimiz bu durum anneyi yorsa da bebek için olumludur, bebeğin emme refleksi sadece açlıktan degildir yabancı dünyaya alısma cabası ve rahatlama güven duyma isteginin sonucudur. O yüzden ilk 4 ay agladıkca sık sık emzirmek ten teması yapmak cok önemlidir ( hatta ilk 2 yıl) emzirme ile ilgili tüm kafa karısıklıklarınızı gidermek için instagramda izmiremzirmedanismani Seda hanımı postlarını ve yorumlara olan yorumlarını okuyun, cok bilgilenirsiniz.