Kızlar bebeğim 6 aylık. Son 1 aydır gece iki saat kesintisiz uyuduğu olmamıştır :/ Sürekli sağa sola dönüyor ve kendini uyandırıyor. Ve her seferinde tekrar kucağımda uyutmak zorunda kalıyorum. Sırt üstü asla yatmıyor ya sağa ya sola dönük yatıyor, sonra da uyanıyor. Arkasına yastık dayıyorum dönemesin die bu sefer ona da sinir oluyor☹️ Ne zaman geçer bu durum yaşayanınız var mı?uykusuzluktan artık resmen depresyona girdim