Bgmbgmbgm Mom064 hmm tadım zamanınız bitmiş. Mutlaka yumurta verin. Ben lor yapıyorum kendim, içine biraz avokado yumurta sarısı yarım ceviz(tadımını yapmıştık alerji çıkmadı) üzerine zeytinyağı gezdirip öyle veriyordum. Sonraları omletler pankekler aştık kendimizi tabi😅
kimyageranne Mom064 siz şuan çeyrek yumurta sarısı / labne peynir veya kendi yaptığınız tuzsuz peynirden bir çay-tatlı kaşığı kadar bebeğinizin iştahına bağlı ve çeyrek avakado/muz/elma bu 3 lüden birini ezip verin ilk avakado veya elma ile başlamanızı tavsiye ederim 8 aylık benim kızım hergün mutlaka avakado yediriyorum anne sütünde bulunan maddelere eş değer vitaminler var içerisinde ve bebeklerin hazmını çok kolaylaştırıyor ek gıda sürecinde hiç kabızlık yasamadık
Mom299 Mom064 alerjisiniz yoksa her sey yesin valla bizde alerji var o yuzden çok bişeyimiz yok yedirmek için çok üzülüyorum bunada ben ☹
Japonprenses Valla benimki 5 gün sonra 6 ayını dolduruyo ek gıdada bisey begendiremedim bide eşim başımda kaynanam ne verdim 1 tatlı kaşığını gecmesin dio bu cocuk nasıl baslicak ek gidaya o zamn
Mom064 Japonprenses kuzum bizde tadımlarda istediği kadar yedi 3.gününde ilk bir çay kasıgıyla basladım ama üçüncü gününde ne kadar yerse o kadar verdim umarım güzel gecer ek goda serüvenimiz
Mom299 Mom064Valla doktır nezaman diyeti ac derse ozman bakalım kininde 1 yas diyolar kiminde 2 yas diyolar 6 aylıkkende gecen varmış ama beze daha öle bişiy demedi diyeti ac diye doktor bekliycez 4 ay dır yapıyoruz diyet artık bişiyler yemek istiyorum valla
Bgmbgmbgm Mom064 tabiki çok basit. 2 su bardağı sütü kaynatıyorsunuz. Kaynadıktan sonra 2 kaşık yoğurt sütten alıp ılıtıp içine koyun yoğurt mayalar gibi. Arkasından da biraz limon sıkın içine. O limon kesicek sütünüzü buyrun size lor:)) tabi suyunu biraz çekene kadar kaynatmaya devam edin. Sonra süzgece bez koyup süzün lorunuzu. SüZdüğünüz su da peynir altı suyu, yemeklerinde kullanabilirsiniz. Ben az az yapıyorum siz bunu kendinize göre yapabilirsiniz. 1 bardak süte 1 kaşık yoğurdu baz alarak çoğaltabilirsiniz.
nagimira Bgmbgmbgm süt olarak market sürümünü kasdettiniz , dışardan alınmış doğal inek sütümü . 6. Ay da her ikisi de verilmiyor diye biliyordum
Emelmirac Benm oglum kahvaltida ceyrek avokado yarim muz 1 yumurta sarisi lor (loru sadece sutu kaynatip icine limon sikirak yapiyorm),1 cay kasigi pekmez, ve yarim armut ya da elma yiyor. 6.ayin basndan beri böyle
Bgmbgmbgm nagimira normal yoğurt mayaladığımız süt. Ben tire kullanıyorum poşet olanından. Ayrıca Süt içirmek yasak, sütün işlendiği lor yoğurt yasak değil elbette..