PNR_asy43 11 aylık kızım var şükürler olsun en zor zamanları atlattık. Düşünüyorum da bi kardeşi olsa birlikte büyüseler yoksa şu an için erkenmi zor mu olur. Aralarında ne kadar yaş olmalı 🥰
Mom070 PNR_asy43 2.5 yaşında oğlum yaza doğru 2. Yi düşünüyorum ama hala tedirginim nasıl bakacağım diye. 11 aylıkken 2.yi düşünmedim hiç. Ama yardım edecek birileri varsa yada ailenizle yakınsanız en azından büyüyene kadar yardımcı olurlar.
Nil_N PNR_asy43 16 aylık hâlâ ikinci çocuk düşüncesi çılgınca geliyor.Bence en az 3 yaş olmalı aralarında.Çok aceleye gerek yok.
Aselyaa PNR_asy43 kızım 11 aylıktı hamile kaldığımda. Şuan kızım 26 aylık oğlum 7,5 aylık. Zorluğu olmadimi coook oldu ama çok şükür ona göre alışıyorum adapte oluyorsun şimdi iyimi diyorun ikisi birbirine yoldaş olacaklar🥰
Mom626363 2 evladim var sukurler olsun buyugum 3 yasinda kucuk supriz oldu 7 aylik bazen gercektn cok zorlandigim durumlar oluyo cok yorgun dustugum vs ama sanki 2. Bebis olunca eve daha bi renk geldi😄
Tuba PNR_asy43 Bende oğlum 10 aylıkken hamile kalmıştım, aralarında tam 18 ay var. Kendinizi maddi manevi hazır hissediyorsanız hiç beklemeyin😍 birbirlerine oyun arkadaşları olup birlikte büyüyüp gidiyorlar☺️
Yenianne0606 PNR_asy43 yaa 11. Ayda 2. Çocuk düşünücek rahatlama geliyo muuu😄 eğer öyleyse çok sevinicem çünkü