Elfidam sız bu durumdaysanız bebeğiniz de aynı durumda emin olun . Onu da anlamaya çalışın yeteri kadar hareket etmiyor , yorulmuyorsa , vucudunu rahat hissetmiyorsa , karni tam doymuyorsa söylediğiniz gibi uyuyamaz .
Bence biraz sakin olun evet çok zor biliyorum ama hepimiz bu gibi şeyler yaşadık yaşıyoruz uykusuzluktan neredeyse ayakta uyuduğumu bilirim ..
Bence gücünüzü toplayın bir müzik açık bebeğinizle dans edin bacaklarını kollarını oynatın siz şarkı söyleyip onu hareket ettirin evde gezdirin hava çok soğuk ama nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum biraz dışarı çıkın yağmur vs yoksa bebek yorulsun daha sonra güzelce karnını doyurup duş aldırın vücudu rahatlasın bir de üstüne masaj yapın. Sonra ışıkları kapatın ve sallayarak mi emzirerek mi normalde nasıl uyutuyorsaniz o şekilde uyutmayı deneyin . Ve lutfen yılmayın sinirlenmeyin bebeğinizin de uyumaya ihtiyacı var ona bu konuda bi tek siz yardımcı olabilirsiniz çünkü aynı uykusuzlugu paylaşıyorsunuz.