pikacuu kasapta böldürebilirseniz böldürün ya da büyük tencereniz var ise onda yapın üzerini biraz geçecek kadar su koyun kaynatın ilk kaynattığınız suyu dökün tekrar üzerine geçecek kadar su koyun kapağı kapalı şekilde kısık ateşte pişirin ara da üstündeki köpüğü alın ne kadar uzun süre kısık ateşte pişer ise o kadar kolay iliği çıkar ben 6/7 saat kaynatırım. Daha sonra buz kalıplarına ya da küçük karton bardaklara koyarak buz poşetleri satılıyor marketlerde onlara koyarak buzlukta saklayın. Şimdiden afiyet olsun miniğe.