Zeyhoo merhabalar çok teşekkür ederim. Süt alerjisinden şüphe etti doktor. İdrar kan ve gaita verdik. Kanda bişey çıkmadı ama diğerleri için bekliyoruz. İdrarı genitale yapıştırılan bi poşetle alıyorlar her defasında da kakayla birlikte yaptığı için istedikleri gibi olmadı, bekliyoruz kaka olmadan çiş almayı. Doktor emmeyi bırakırsa, ya da aktiviteleri yavaşlarsa, hemen getirin dedi. Bir de yarın bir aylık olacak ama 600 gram alabilmiş kuzum doktor mama başlayın dedi. Şırıngada genzine kaçırmaktan korktuğum için biberonla verdim içim acıyor. Emzirmeyi o kadar çok istiyorum ki böyle meme reddi olacak gibi geliyor çok üzülüyorum. Tabi ki şu an düşündüğüm öncelikli şey sağlığı ve şu alerji meselesi ama benim için epey can sıkıcı bir gündü. Çok zormuş annelik :(