Bebeği 6 aylık ve üstü olup geceleri 5 dk da bir uyanıp kıvranan karnı ağrıyan bebek anneleri var mı?
10 aylık olduk 4 aylıktan beri devam ediyor. Kucağıma alıp pış pış yapınca susuyor yerine yatırınca yine acıyla kıvranıyor
bu arada alerjiden şüphelenip gaita verdik, laktoz intoleransı çıktı, doktor pepti junior berdi 1 hafta iyiy gibiydi. Şimdi eskisinden de kötü oldu.
başka bişeye alerji olabilir mi yoksa bu başka bişey mi