250 cc çok canım 27.11 doğumlu benimde çocuğum 2 aylık aşı için gittiğimde 5 kilo dedi hemşire ben emziriyorum ilk çocuğumda yara oldu diye mama ya daha çok yüklenmiştim ama bunda sütüm yetene kadar düşünmüyorum 250 cc içen bir bebeğe göre kilosu da bence az okadar içen bir bebek daha kilolu olur diye düşünüyorum zamanında kullanmış biri olarak acaba mama bebeğe yaramıyor mu ki 250 de çok kuzum ya