Elif14 Şuan hala emziriyor isen bence mama da biraz yavaş gitmeye çalış canım bütün öğününü mamayla bitirmesin. 3 ay kontrolün de yine doktora danışırsın tabiki de. Eğer ki emziriyor isen normal sonuçta her bebek farklı. Ben aptamil veriyorum oğluma doğduğu zaman humana kullandık sonra sma ya geçtik ama sma ambalaj değiştirdi oğlumda yoğun gaz yaptı. Bebelac kullandık oda doyurmadı. Şuan mamadan memnunum. Uykusu da maşallah güzel. 5 buçuk saattir uyuyor kalkar mamasını yedirir altını alır gazını çıkarırım sabaha kadar uyur