Bu postu açıyorum destek olun kizlar🍀 yorumlarla hep üstte tutalim. İlk adimimiz “Ben yaparim” olmali! Hedef koyacağız kendimize, önceliğimiz bu olacak! Biz istersek neyi yapamayiz ki? Günlük yaptiğimiz sporu,tükettiğimiz su miktarina kadar yazalim ki birimiz,diğerimize belki bir başlangıç için destek olsun. Belki birileri için bir başlangıcın sebebi oluruz hi? Hadi gelin birlikte başaralim! Zayif bir görüntüye sahip olup aynalarla dost olalim! Her güne bir moral mottosu birakalim bugununku benden gelsin #Yeterkiiste 🏃🏼♀️🏃🏼♀️ Hadi koşunnnn başlıyoruz 🗣