Bebeğim kız bebek arkadaşlar erkekler için daha geç öneriliyormuş sanırım.. 5. Aya gircez ne zaman yürütece bindirebiliyrz ben kardeşimde falan 5.5 6 ay gibi hatırlıyorum yanlışımmı var bilemedm.. 8.ay yada hiç diyor doktorlar 8 ay çok fazla değilmi zaten emeklidek kendi yapcak işini o zaman gibi geliyor alayımmı şimdiden