Bebeğim bu 2.kez oldu gece uykudan uyaniyor kaka yapmis oluyor altini temizliyorum yatiriyorum bir 5 dk sonra agliyor tekrar kaka yapiyor temizliyorum uyutmaya calisirken bir daha yapiyor.. Her seferinde de dolubdolu yapiyor ishal degil.. Bu 2. Kez olusu bu sekilde bu arada 1 yasini yeni doldurduk dis cikarma evresindeyiz ondan mi acaba dedim ama cikardjgimiz ilk dis degil kafam cok karisti. Drumuza yarin sorucam ama canim sıķıldi biraz once oldu buradan size de sormak istedim basina gelen var mi ya da bir bilgisi olan?