Prensimensar Kızlar sizinde bebeğiniz 3-4 aylıkken saçlarınız döküldümü annem bebeğin seni tanıyor ondan öyle dökülüyor diyor sizinde oldumu ne kadar sürdü saçsız kalacam diye üzülüyorum şu an durum o derece vahim 😊
Merve5627 Prensimensar kansızlık olabilirmi . Benimde 1 aydır ful dökülüyor . Kansızlık aklıma geldi . Doktorum doğumdan sonra kan ilaclarına devam etti ama ben hiç içmedim etkisi varmı bilmiyorum ama bugün basladım bende kan ilacına
GulseNavin Prensimensar benim de cok dökuldu cok kalin saclarim vardi simdilerde incecik olmus. Suan bebek saçlar cıkıyor dökülenlerin telafisi heralde😂 bebeğim şuan 8.15 gunluk hala dökuluyor tabı eskısı kdr degıl.
MirzBos Prensimensar evde her yer saç Her gün saç toplamaktan yoruldum Vitamine başladım inşllah iyi gelir
Prensimensar sseeddeef benimde iki haftadır sürekli dökülüyor daha ne kadar uzun sürecek acaba bilmiyorum 🤷♀️
Ayaz2020 Benimde 3 aylik oldugu zamandan basladi dokulmeye sok oldum sonra 1 maske vardi onu yapdim 2 kere azaldi. devamli yaparsam insallah tamamen durur yoksa bu gidisle kel kalicam
Civciv3535 6 aylık olduk lapa lapa dökülür, saçlarım toplu olmasına rağmen etrafta kıl görmekten biktimmm..evet eskiler bebek tanır o yüzden der ama bilimsel olarak vitamin kaybından bu döküntüler:)
Civciv3535 Prensimensar benimki 4 aylıkken başladı dökülme…bide boyalı bir saç 2 kat daha fazla dökülme oldu
Dlrbt Benim de oğlum 3aylıkken başladı dökülmeye önlem almadım. Şuan 11aylık biraz azaldı dökülme ama o dökülen saçların yerine yenisi çıktı. Kısa kısa. Öyle ki doğal kahkülüm var artık 🤷🏼♀️😂