Denizpoyrazz kızım 8,5 aylık. 1 aydır kestim. Ama emmedik biz hiç hep mamayla. Zaten 3 saat arayla hep içiyordu. 9-10 arası uyur uyumadan önce içiririm. Uyuturum gece 1-2 kere kalkardı. Şimdi kalktığı zaman su veriyorum biraz devam ediyor. Bazen hiç bişey vermedim ağladı biraz pıspışladım emziğini verdim devam etti tabi 1 hafta sürdü bu süreş. Sonra sabah 6 da uyandı saat aralığı fazla diye acıkmıştır diye sabah 6 da veriyorum. 8-9 a kadar uyuyor. Ama gerçekten kesintisiz uyku harika bişey şimdi oda rahatladı bende. Bu ara diş ve atak haftasındayız hiç uyumuyoruz ama mama sıkıntımız yine yok çok şükür🤲🏻 Gerçekten annelerde bitiyor iş biraz cesaret sadece. Uyanıcak diye korkuyorsunux ama siz zaten uyanıyorsunuz oda uyansın alışsın geri uyur korkmayın. Cesaret biraz. Korkmayın aç değiller sadece alışkanlık bu süreç. Kilosu iyiyse kesin rahat edin