Kaderiko ya ama önceden varsa neden doğum esnasında müdahale etmedi doğumdan sonra 2 kere kontrole gittim için tertemiz dedi o zaman neden söylemedi . O an şoka girdim hiçbşrsey soramadan gözlerim dolu dolu eve geldim :( şimdi yasmin kullanacam 21 gün sonrasında kontrole gideceğim inş erimiş olur . Dua edin 💙