[silindi] hangi kilosunu az bulan anneye bunu dedim hemen bulabilir misiniz ? Kilosunu çok bulan anneye obez mi diye soran anneye demisimdir evet , ayrıca burda herkes deneyimini,yaşadığını yazıyor.başlıkta 4.Ay kaka sıklığı yazıyor benim gibi olanlar yazmiyor farkindaysaniz da . Ek olaraktan burda herkes farklı şeyler yazıyor ki her çocuğun gelişimin farklı olduğunu aslında her çocuğun özel olduğunu görüyoruz.kalbinizin aynası olmanız güzel 🤞🏻