ebru1604 canim ben doktoruma doymuyor daha fazla istiyor dedigimde hayir size aç gibi gorunebilir ama doyuyor fazla verdiginde bebegin migdesine yazık edersin demişti suan bebegim 4 aylik kontrolde kilosu 7.50 cikti 3 aylikken 3 saate 125 cc mama yiyordu sonra 2.5 saate açıkmaya basladı diye dusündum mamayo yükselttim ebe yükseltme 3 saatte 125 devam et cok kilo alir dedi ve 2 gün oyaladım 3 saat dolana kadar huzursuzluk yapmasın diye simdi yine 3 saate bi devam etti senin oluşturdugin düzende gidiyor bebekler ve seninkinin kilosu ayina gore önde bile cok mama verip bebegin midesini bosuna fazla büyutme canim ac doymuyir diyip fazla mama verirsek bi faydamiz olmaz bebişlerimize doktorumun bana önerisi bu şekilde oldugi icin yazdim canim