Talhasmom Bekarligimdan beri akıntıyla basim dertte. Ne kullandiysam gecmedi. Dogum yapali 9bucuk ay oldu ve son 1 aydir siyah ve cok kotu kokulu akintim oluyor. Randevum 15 gun sonra anca gun bulabildim. Boyle olupta geçen var mi acaba anneler?
Gizemre Talhasmom bende de aynı şeyler oluyordu enfeksiyon çıktı antibiyotik ve bol su içmemi söyledi doktor bi git bence sende
Karenimmm Talhasmom bel soğukluğuyla ilgili bi post açılmıştı onu araştırırken gördüm koyu renkli akıntı belirtilerinden diye bi bak istiyorsan netten