Astalavistababy Fatmabkdmr premium care pandeminin başında fiyat olarak alııııp başını gidince Mayıs ayı gibi sleepy e geçtim. Pişik vs olmadı. Yeni çıkan bio natural serisi de çok güzel lavantalı gece külotu nu da kullandım bacaklarda biraz lastik izi oluyor bebeğim kilolu olmamasına rağmen
Kvrckanne Fatmabkdmr 19 aylık kızım prima dan sleepy nin yeni çıkardığı beze geçiş yaptık. Pişik falan olmadı ,bez de gayet güzel ama aşırı lastik izi yapıyor
Umutkusu Fatmabkdmr ben gündüz sleppye geçtim gece premıum care kullanıyorum. Pişik oldu ilk zamanlar ama sebebinden emin değilim
KumsalRoza vilnius migrosun baska herseyi gercekten indirimli oluyor ama bez bi türlü uyguna gelmedi.kizim 8,5 aylık doğduğundan beri stok yapıp indirimli alıyorum.en güzeli bez konusunda internet satışı
Melekler Fatmabkdmr aynen canm bende öyle diyorum herşeye para veriyoruz bez de gözümüze gelmesin bitsin bende hemen geçeceğim
Woody Fatmabkdmr sleepy külot beze geçtim. Pişmanım prima stogu yaptıgıma. Elimde yüzlerce 4 numara bez var isteyen olursa 😀😀
Yaseminasil Naz_N pure ve prima premium care kullanıyorum ama ne pure de ne de premium da hic sorun yasamadim teşekkürler bilgi icin
Tgcprngll Fatmabkdmr hiç tavsiye etmem ben Jenny willy kullanıyorum sleepy hem pişik yaptı hem sızdırdı diye geçtim çok çok memnunum üstelik çok uygun
Begumcan Fatmabkdmr ben geçtim aksine sleepyde pişiği iyileşti, prima pure kullanıyordum şimdi sleepy bio natural, çok memnunum.
serebro Fatmabkdmr gece sürekli ıslak uyanıyor bebegim sleepy ile. Şirketle iletişime geçtim gecistirildim. Prima gece hiç sızdırmıyor. Sleepy lastik izi yapıyor.