Sltn01 kızım kolik bi bebekti çok gazlıydı oyüzden hep yüzüstü yatrdm ilk zamnalr karnı sıcak kalsn gazı kolay çıksın diye öylede alıştı 6,5 aylık hala yüzüstü uyuyor sırtüstü uyusada bisüre snra dönüyor hemen bende hep yüzüstü yatarm en rahatı bnce😂