Arkadaşlar adetime 15 gun kala kahverengi lekelenme geldi koyu renkte bu gun 3 gundur devam ediyor internette araştirdim Kafam karisti yerleşme kanamasi diyor ama olmasina ihtimal yok testte yaptim negatif rahim agzi kanser falanda diyor başima ilk kez boyle bisey geliyor normal bi durumu adetimi bekliyeyimmi 15 falan olmasi lazim normalde