Enise canik pamukla silme gözünde kalır fark etmezsin temiz bir tülbenti kaynatılmış ılık suya batır onunla yavaşça sil bastırma istersen öyle koy beklet güzel bir banyo yaptır mikrobunu öldürsün ve bir krem var doktor yazmıştı bana benim kızım da parmağını gözüne sokmuştu onu sürmüştüm banyodan önce sonra birkaç kere ve geçmişti üstüne uyursa gözünü açmazsa daha iyi olur bu yorum burada kalsın şimdi bebeği sallıyorum sonra bulursam adını yazarım buraya