Saniyekarademir Kolit bebeği olanlar ne yapıyorsunuz?? Ben artık ne yapacağımı şaşırdım damla vermek istemiyorum iyice ona alıştı. 6 ay olmasına 11 gün kaldı hala gaz sorunu çözülmedi varmı önerisi olan
Albayrakokur Zaman balım tek çare zmn rahatlicaksın merak etme 6 ayın snlarında hiçnişeyin kalmicak bnde çok çektim anca rahatladım ozmn gZ damlalrı kalmadı bnyosuydu masajyda ama çözüödeğildi rahatlatıyordu biraz sadece