Bende çok zorlandım çok zor geçirdik dişi biz şuan 17 aylık hala çıkarırken zorlaniyorz atesleniyor uyku iştah sıfır hastanelere gdiyorz yani biz çok zor çıkardık inşallah siz çok hafif atlatırsınz oluyor öyle haftadan haftaya degisyr bu arada hiç belli olmuyor yani Allah yardımcınız olsun 🌺🌺