Nzldeniz aman nolursunuz poşet vermeyin,evet hışırtısı dikkat çekebilir ama kötü sonuçlara yol açıyor poşet tıpkı balon gibi.benim oğlum 4 ay 3 günlük.sabah uyanınca yarum saat yatakta keyif yapıyoruz beraber resmen yuvarlaniyoruz karnıma alıp koyuyoruz yüz üstü sonra havaya kaldırıp gülüyorum.sonra gün içersinde oyun halısında vakit geçiriyor beraber kitap okuyoruz :) yani daha çok ben okuyorum o dinliyor , yüz üstü koyduğum da önüne geçip çıngırak salmıyorum baksın diye ,ayna karşısında dans ediyoruz .aksam eşim kucağına alıyor 3umuz beraber dans ediyoruz yada karisilikli kung fu panda oynuyoruz gülüyoruz. Hergun muhakkak çoraplarını çıkarıp 15 dakika ayaklarıyla oynuyorum,ayaklariyla birşeyleri hissetmesini sağlamaya çalışıyorum.hava güneşli olunca soluğu terasta yada bahçede alıyoruz. Birde evde kedimiz var kedimizin peşinden koşturuyoruz.geceye kadar pilim bitiyor tabi benim 🤗😂🥳🥳