Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 10 aylık. Anne sütü ve ekgida ile besleniyor. Su ihtiyacını ne kadar giderebiliyorum ne kadar vermeliyim bilmiyorum. Doktorumuz ek gıdaya geçtiğimiz ay ağzını calkalasin birkaç yudum. Su ihtiyacini anne sütü karşılar dedi. Ama okuduğum yazılarda 8 aydan sonra kilosuna göre belli bir ml verilmesi gerektiği yazıyor. Kafam karıştı. Sizler ne yapıyorsunuz? Doktorlarinizin görüşü nedır?