Esleminannesi1 Merhaba anneler 5 buçuk aylık kızım var doktorumuz artık desteksiz uykuya geçin saat akşam 8 de pışpışlayarak totosunu uyutun dedi ama olmuyor benimki hep ağlıyor ayağımda sallayarak uyutuyorum aranızda başaran var mı
irva Esleminannesi1 Bir kaç gün sonra 3 aylık olucaz.1 aydan fazladır kendi kendine uyuyor.Sallama vs hiçbir şey yapmıyorum.
Busuu Esleminannesi1 salla dur yontemi var instadan arastirabilirsnz bununla sallanmayi biraktirabilirsnz
Busu Esleminannesi1 benim ki 5 ay 6 günlük yaklaşık bir haftadır kendi kendine uyuyor akşam uzun uzun oyun oynuyorum onunla iyice yoruluyor sonra poposunu dönüp bi anda uyuyor 💤 ben 5 ay boyunca sallamktan dizlerim kireç tuttu
Yigitpasam Busu kaçta uyuyup kaçta uyanıyor ? Benim bebeğim de 5 ay 2 günlük ama çok uzak geliyor kendi kendine uyuyabileceği 🤦🏻♀️
irva Saniyekarademir Hiç sallamadım 😅 maşallahı var çok da huysuz bir çocuk değil.Yani sevmek dışında gaz çıkarma dışında pek kucağıma alıp da uyutayım modu hiç yaşamadım işin özü.
Ecyt62 Esleminannesi1 emziriyomusun ben sütten kestim kendisi uyumaya basladı 17 aya kadar cektim biraz daha dayan
Aelik 1 bucuk aylik bazen sallayarak bazen de kundak yapıp emzik vererek kendi haline bırakıyorum uyuyor
Ayse-1 Aelik Merhaba, aklınızda olması açısından söylüyorum, bebeginiz 1.5 aylık sanırım şuan çok küçük aslında hiç bişey yapmasanız bile kendi kendine uyur. Ileride zorlanmamiz için söylüyorum yanlış anlamayın 🤗
Gamzey26 16 ay battaniyede sallayan biri olarak gururla söylüyorum ki 1.5 aydir desteksiz uyuyor 1 haftada alistik sukurler olsun Şuan 18 aya girdik
Busu Yigitpasam bana da öyle geliyordu dizlerim çürüdü artık ama başardı kendi kendine .. akşam 9;30 da uyuyor 12:30 da kalkıp emiyor tekrar yatıyor sonra da 3 saatte bir uyanıyor maşallahı var en son da 9 da kalkar öğlen gibi uyur 🙄
Balkupum2505 Esleminannesi1 8 ayligiz anne yani beşiginde o bana bakiyo ben ona elimi tutuyo uyudu uyicak 🤗
Bezelyeveannesi Esleminannesi1 8 aylik 1.5 aydir yanina uzaniyorum ninni aciyorum kendisi oyalanip oyalanip uyuyor tabi yarim saatide bulabiliyor uyumasi
Sltn01 Esleminannesi1 memede uyuyor yada kendi kendine uyuyor canım . Valla doktorlara bakma sen bazen bebek huysuz oluyor asla uyumuyor.
Sibelocak Esleminannesi1 bende mamasını veriyorm emziriyorm gazını çıkarıyorum sonra yatağına koyuyorm kendi kendine uyuyor canm sende böyle yapmayı deniyebilirsin yoksa ilerde çok zorlanırsın
Eyllull Esleminannesi1 canım bebeğin fıtratın da varsa oluyor yoksa olmuyor inan. ben emziriyorum uyuyor yanıma yatırıp sırtına vuruyorum uyuyor çok şükür. 3 ay 1 haf. bende ayağımda salladım 1,5 aya kadar bıraktım sallamayı hani şey diyolar ya yatağına bırakıyorum uyuyot falan o cocuğun fıtratı ile alakalı öyle uyumayan cocuk uyumuyor