[silindi] Kızlar iyi aksamlar babalinbaby 360 derece kanguru kullanan varmi aceba bende aldim ama dogrumu kurdum bilemedim kılavuzdan da anlamadim bisey yastik falan var onu nasil kullanmam gerek kullanan varsa resim atabilirmi aceba 🤦♀️