Busu benim kızıma adananın sıcağında elbisenin altına tayt giydir dedi kayinvalidem altına da çorap öyle de doktora gittik doktor elimden aldı kızımı tayti çorabı çıkardı çocuğu catlatacak misiniz siz dedi kızdı bilerek ellemedim önlerinde kızsın istedim o günden sonra karışmadılar doktorlar kış için kendin ne giyiyorsan bi kat fazlasını çocuğa giydir yeter diyor yatarken ince yakmayan bol pijama ve corapsiz yatırırım hep öyle hiç usutmedi aksine üstünü kalın giydirip terletmisim yavrumu 1 hafta ateş-i çıktı zor topladı