bebeğim geceleri cok sık emdiği için çok idrar yapıyor ve sabah hep bezi sızdırmıs şekilde uyanıyor.ve bu durumda uyku kalitesini etkiliyor. 🙄 sleepy ve molfix de de aynı sıkıntıyı yaşadım. lütfen bnm gibi bebeği geceleri çok sık emen ve bezde sızdırma problemi yaşamayan anneler yardımcı olurmusunuz hangi marka almalıyım?