Domino bende 10 seneye yakındır çıkıyor canım şimdi de iki tane var, karbonat denemenizi önermiyorum çünkü geçenlerde internette karbonatın mikroplar için uygun zemin oluşturduğunu okudum, bunun için bana doktor bebek jeli vermişti ama çocuğa ne denerseniz deneyin canını ciddi anlamda acıtacak, mutlaka dermatolojiye götürün onlar ilgileniyor