Yasemintskrn72 ben bu durumun aynısını 9.ayın son haftalarına doğru yaşadım.5 gündür de kısmen yaşıyorum.şuan 11 aylık yaşımıza 20 gün var işte.uyku gerilemesi yaşıyorum ve uykuya direnme gündüz ve gece.9,30 da uyuyan çocuk gitti yerine başkası geldi sanki(11.30 da uyuyor 15 dk da bir uyanıyor.inan abartmıyorum dk tuttum).üstelik gündüz uykumuzda bi değişiklik olmadı.hani desem ki aksatıyoruz saatler oynuyor hayır yani.ama 9.ayda ki yeni çıkan diştendi .arada bak kafa ateşi var mı.şuan ki durumum neden bilmiyorum ama.belki de büyüyorlar ve bence etrafa olan merakları artıyor.hareket kabiliyetleri arttıkça da dikkatleri çok kolay dağılıuor bence..