Aselliko benim oğlum 37 günlük bazen yarım saat bile emiyor ama yarısı boş ağzında bekletiyor bazen çekiyor gazını çıkartırken ağlıyor tekrar veriyorum ilk 15 dkda uyuyup kalırsa uyandırıp tekrar veriyorum doysun diye 2 saate birde acıkıyor bazen 3 saat oluyor ama senin bebeğin ağlamıyormuş şöyle bir yazı okumuştum bebek ilk 20 dk içersinde ağlamıyorsa doymuş demektir diye, onun haricinde kaka yapmaması ilk 10 gün normalmiş doktor ablamın bebeği için öyle söylemiş :)