Kayra50 humanayı yeni kullanmaya başladım dün hemde normalde bebeğim beni emdikten sonra ağlardı bugün o sorunu gün içinde yaşamadık mama isterdi arkasına ama şimdi öyle değil şükür incir yiyorum dut yiyorum tahin helvası, bol su içiyorum ara da pekmezli su içiyorum bu şekilde tabi mama da veriyorum benim sütüm de azdı ama şimdi eskisi gibi değil