Merhaba arkadaşlar 3 ay önce Sezeryan Doğum yaptım doğumdan 2-3 hafta sonra karnımın sağ tarafına dokunduğum zaman çok acıyordu kıpırdayamaz hale gelmiştim doktora gittik doktorum önce kontrolümü yaptı rahim herşeyim çok iyiydi sonra ultra sonra karnımın sağ alt tarafına baktı baya baktı çünkü ağrı öyle bir yerdeki sadece ben onu bulabiliyorum doktor baya baktı hiçbişey çıkmadı 3 sebebi olabilir dedi apandisit ,yumurtalık dönmesi yada kalınbağırsakla ilgili bir problem dedi antibiyotik ile bir ağrı kesici verdi içtikten sonra bütün o ağrılarım geçti şimdi tekrardan bazı ağrılarım başladı sağ tarafımda değil ama bütün karnımın alt tarafı dokunduğumda gene acıyor Bulgaristan’da yaşıyorum kocam Bulgar Burdada röntgen yok 🤷🏼♀️ Ameliyatla bakıyorlarmış pandemidende İstanbul’a dönemiyorum böyle bişey yaşayan varsa paylaşabilirmi çok kafamı kurcalıyorda