Akşam üzeri biraz huysuzlandı dün 4 aylık aşımızı olduk gün içinde bn biraz kucağımda gezdrdm evin önünde babası işten gelince hadi dedi çıkaralm tekrar hava çok güzel yarmm saat 45dk gezmişizdr eve geldk emdi bi yattı 18:40da yatış o yatış hala uyuyor emdi bir kere uykuya devam normalde 9 9 buçuk gbi geçerdi gece uykusuna bu yatışla kaça kadar yatar acaba sizn uyku durumlarınız nasl 4 aylık bebe anaları size sesleniyorum 😅🤩