Cansuk Çok zor kolik bebek benim kuzum resmen 1 yaşına kadar kolikti komşular martı diyor du sürekli bağırıp ağladığı için hala da aynı ama artık ne istediğini anlıyorum zamanla düzelecek üzülmeyin sıkmayın canınızı
Cansuk Gaz damlası kullandım işe da baya yardı biogia hergün aynı saatte vereceksin ama ona rağmen kolik bi bebekti 😂 gazla alakası yok ağlamayı seven bi çocuk
Buse62 Alibebek20 çok zor Allah kolaylık versin. atlattık biz çok şükür 4.aya girer girmez bıçak gibi kesti Bi anda bitiyor sizde sıkıntı yapmayın geçici durum. Bizim yapmadığımız kalmazdı gaz damlaları masajlar kolik bebek müzikleri plates topunda sallamalar