Goktug1308 aybars97 ptt ye gidip bak canım ödeme aşamasında desede yatmış oluyor bazen ne zaman başvurdun
Sibebstl aybars97 ben doğum yapalı 3 ay oldu daha 2 gün önce gidip aldm ptt bi git derim e devlette ödeme aşamasında yazıyo sadece gittiğimde parayı verdiler
Lalande aybars97 170i arayıp öğrenebilirsiniz ziraat kartınız varsa e devlete kartınızı tanımlarsanız ziraate de yatırıyorlat