Mom070 merhaba kız kardesime epilepsi dendi baygınlık gecirip eli ayagı yamukuyordu fakat sonra yanlıs teshis oldugunu anladık bosuna ilaç kullandık konuya gelecek olursam NP de tedavi oluyorduk psikologa giderek oradaki doktorumuz bize epilepsinin bir cok cesidi oldugunu söyledi hatta tamda sizin anlattıgınızı söyledi bir yere dalıp bakmakta bir epilepsi cesidi demişti cok sasırmıstım inşallah yegeniniz öyle degildir cok gecmiş olsun