Yenianne0606 Goktug1308 sadece anne sütü demek. Valla tebrikler. Semirmiş resmen çocuk. Popişi kaldırabiliyo mu
Naciyedinc 3 aylık 6700 benimkide. 4 aylık oldu cuma günü kontrol var bakalım kaç olmuş. bence gayet normal 🥰
Goktug1308 Seherronya bayanın biride ironi mi yaptı acaba kendi bebeği 17 kg miş mamaya başla istersen diyor 😬
mnnakanne Seherronya buna sizmi karar veriyosunuz benim oglumda aynı kiloda doktor bile fazla demedi.
Htckr Seherronya hayatım farkındaysan bilmiyorum demedim görüşlerinizi merak ettim niye gerildin buna ?
Melekler CemreKerem35 saçmalıylrsun sanırım 4 yaşındaki kızım Bile 16 kg kilo 🤦🏻♀️Obezi de geçmiş olmalı sizin ki
CemreKerem35 Goktug1308 ya hu hiç 17 olur mu ironi yapıyorum 😏 çocuğu bir lokma yemeyen anneler var burada bebeği 1 yaşında 7 kg olan anneler var nefret ediyorum bu postalardan nefretttt
Goktug1308 Htckr bende öyle 1 hafta önce tadıma basladık bakalım yogurt,patates bugün de yeşil kabak tadımı yaptık 💕
Ogullarinaasikanne mnnakanne hanimefendi saka misiniz siz ? 5.5 aylik bebegin en üst sınırı 9 kilo fazla tabiii ki doktorunuzun soylemesine gerek yok 😏 sizde persentilden bakabilirsiniz
cileks Hayir anlamiyorum normalin cok cok ustunde oldugunu biliyorsunuz. Burada evladi zayif diye endiselenen onca anne var. Bilmiyor ayagina yatarak neden sizce iyi mi diyorsunuz ki . Maksadim linclemek degil ama biraz empati empati empati…
ipek39ela cileks tatlım malesef üstüne basa basa söylüyoruz ama yok empati yapmak bi yana dursun çocuğunun kilolarıyla övünüyorlar bir de 🤷♂️
Htckr CemreKerem35 rahatsız oluyorsan bu postları görme canım sonuçta zorla gir yaz yanıt ver demiyoruz burası bi plarform eleştiriyi kabul edemiyorsan neden burdasın niye kullanıyorsun ki bu uygulamayı her bebek aynı olucak diye bi kanun mu var ben mi bilmiyorum?