20 aylık kızım azı dişlerini çıkartıyor damakları kıpkızarık ağız çevresi hafif kabarcıklar oldu Allah’a şükür buzamana kadar hiç diş ağrımız olmadı bu son dişler bizi maf etti 😔iştahsız huzursuz uykusu gece saat bası uyanıyor ağlayarak hiçbişey yiyip içmiyor bi anne sütü ilk 2 gün hep ateş vardı şuan o yok şükür jel sürüyorum calpol verdim ateşi varken sizler nasıl atlattınız bu süreci neler yapılmalı neler yaptınız bekliyorum sizden 🙏