Arkadaşlar merhaba ben doğum yaptıktan sonra lohusalık kanamam 40 gün sonunda bitince ardından 8 ay adet olmadım.8.ayda çok aşırı kanamam oldu lohusa pedi kullanıyorum o derece fazla daha sonraki ay adet olmadım düzensizlik oldu şimdi tekrar adet oldum ve inanılmaz kanamam var yine acaba normal mi önceden böyle değildi kan miktarınvarmı bnm gibi olan yoksa sorun mu bar doktora gitmelimiyim :(