0101adana mama ilede büyüyor çocuk.meme ilede. Çok takılmayın. Allah sağlık.sihhat versin. Sizin bu yaşadığımız ben ilk 2 çocuğunda yaşadım. Eşim,annem ve Kayinvalidem yüzünden 2 çocuğumu da emziremedim. Bu çocuk aç aç aç diye diye mama verdirdiler. Sonra memeden kesildi bebeklerin. Haa geldik 3. ’ye, sakın dedim bana karışmayın. Ben emzireceğim mama yok dedim ve öyle oldu.. olan olmuş üzülmeyin. Ama isterseniz sütünüz yine gelebilir