Canom343
Maalesef bu boy kilo postları insana fikir vermekten ziyade can sıkıcı oluyor. Ortam birden “kimin çocuğu daha kilolu, kim bebeğine daha iyi bakmış” havasına dönüyor. Halbuki kilonun fazlası da zarar ve sağlıklı olmanın ölçüsü kilo değil.
Biliyorum çok can sıkıcı bir durum ama lütfen suçu kendinizde aramayın, küçük olmasının çok farklı sebepleri olabilir. Hormon eksikliği, kalp hastalıkları, vitamin eksikliği, alerji.. v.s Umarım ciddi bir şeyleri yoktur🤲