[silindi] 1111111111 benim biraz düşük çıkmıştı endokrin uzmanı 1 ay kullanacağım bir hap verdi, değerler normale dönünce bıraktım zaten
[silindi] 1111111111 sizin değerleriniz nasıl bilmiyorum ama bana her ihtimale karşı ilaç kullanalım demişti çok yüksek olmadığı için. Ama büyük bir problem değil bu