1850 Arkadaşlar tam 1 ay 1 günlük oğlum var. Doğdugundan beri hep emme isteği vardı ama normal ölçüde kusardı. Ama özellikle 4 5 gundur emiyor hemen ardından kusuyor sonra tekrar emmek ıstıyo yıne kusuyo uyanıkken böyle. Ardından sütüm bitiyor acıkıypr mama vermek zorunda kalıyorum bu sefer. Neden olabılır benzerı durum yaşayan varmı? Dikkat ediyorum emdıkten sonra 5 10 dk dik tutuyorum hemen yatırmıyorum ama çözemedim bu olayı. Bır sağlık problemı olmasından korkuyorum artık. Özellikle gaz çıkartırken ve hıckırık tutunca çok kusuyor. Ve hıçkırık cok tutuyor
Aliemresevo 1850 Bende aynı durumdayım ya oğlum 40 günlük tüm gün uyuyor gece hep uyanık memede kalıyor emiyor. Sütüm bitince mama veriyorum bi kerelik uyuyor sonra.
Sumeyra_bal 1850 ben 2 gundur corek otu yagı veriyorum dusundum de gaz damlasının cok mu etkisi var sanki 2 gundur rahat yatıyoruz ne kusmamız ne gazımız var onceden vermedıgıme pısman oldum
Sumeyra_bal Aynı seyler bizimde basımızda 1 ay 2 gunluk doktor gaz cıkaracagı zaman tam kusacak oluyomus gaz baıncıyla cok kusuyormus 10-15 dk Boyunca sırtını tıpıslauıp oyle uyut
1850 Sumeyra_bal onu da yapıyorum gaz cıkarırken az cıkarıyor yatırınca yataga bir bakıyorum tekrar kusuyor. Sonrada acıkıyor tekrar meme yada mama gerekıyor
Aliemresevo 1850 gündüz uyanıkken emer gazını alırım uyur. Akşam üstü ara ara uyanır. Gece hep uyanık meme de. Peynir gibi mi kusuyor?
Denizkum 1850 aynı şyleri yaşıyoruz oğlum 47 günlük ne yapacağımı şaşırdım birde her akşam aynı saatte ağlama krizimiz başladı son birkaç gündür çok ağlıyor sinirleniyor uykuya Dalan’a kadar 1-2 saat devam ediyor öncesinde hiç böyle sorunumuz yoktu
iremby 1850 bilmiyorum doktor bir sey vermedi ama kusmalari cok artti ve sıklaştı bir dahaki kontrolde soyleyecegim. Reflu yatagi kullaniyoruz.
Aliemresevo 1850 peynir gibi olması bebeğin beslendiği ve sütünün bebeğe yaradığı anlamına geliyormuş. Ondan sordum
hellomom Benim kızım 22 günlük, gazını çıkarmadan ytırınca kusuyor. Sonrada hıçkırık tutuyor. Hıçkırık tututunca tekrar emzirirseni ve iki yudum sut yutarsa hıçkırık kesiliyor. Bazen gazını 1 saat çıkaramıyoruz. Eğer her emmeden sonra kusuyorsa gazını çıkaramıyor olabilirsiniz. yatırmadığınız 15 dakikada gazını çıkarıyor mu ona dikkat edin. Birde biz pıt pıt vuruyoduk sırtına gazı çıksın diye, ama hemşire bir tanıdığımız sert vurmamız gerektiğini söyledi. O şekilde yapınca daha kolay gaz çıkarmaya başladı çocuk.
MelisDuru Benim kızım 3 aylık 1.5 aylıkken biz de öyleydik fışkırır derecede kusmaları vardı tahlillerimiz oldu mide kapakçığı bebeklerde zaten gelişmemiş oluyor ama bizimkinde yok denecek kadar minikmiş kilo alımını etkileseydi operasyon geçirecekti çok şükür kilo alıyor gerek kalmadı motillium şurup verdi doktorumuz bir de aptamil anti reflü mama çok şükür geçti o kusmalarımız
Karabiber Sumeyra_bal slm kaç aylık bebeğiniz dokunmazmı acaba çörek otu yağı benimde oğlum var 3aylık çok gazı oluyor
Mensar ceylinece benim oğlumda 4aylık doğduğundan beri günlük 7-8kere altını açıyorum her seferinde büyük tuvaletinide yapmış oluyo doktora sorduğumda sadece anne sütü alıyo gelişimi kilo alımı gayet iyi o yüzden bi sorun yok bağırsakları çok iyi çalışıyo demekki dedi🤭