Wee kullaniyorduk 6.aydan beri icine biraz fazla koyunca kapatırken çıt diye kırılıyor üçüncü kırılmasından sonra oioi ye geçtik bir kere alın oioi alın 13 aylık oldu hala kullaniyorum süzgeç. elma armut gibi sert meyveleri eline vermeye hala güvenemiyorum açıkçası. Muz gibi her yeri batırma potansiyeli olan meyveler icin de iyi oluyor